Przejdź do treści

Podstawy postępowania celnego

349  +VAT

Termin: 13.03.2024

Webinarium

Praktyczny webinar prowadzony przez uznaną ekspertkę, przez wiele lat pełniącą kierownicze funkcje w Administracji Celno-Skarbowej.

Praktyczny webinar przeznaczony dla osób pracujących w działach celnych, logistyki, księgowości oraz zajmujących się szeroko pojętym obrotem międzynarodowym – zarówno początkujących na stanowisku pracy, jak i bardziej zaawansowanych.

Półtoragodzinne spotkanie z uznaną ekspertką pomoże zoptymalizować realizację procedury celnej oraz wyrobić umiejętności profesjonalnego reprezentowania firmy przed organami celno-skarbowymi.

Serdecznie zapraszamy!

 

Wykładowca

Anna Małłek

Doświadczona ekspertka przez kilkadziesiąt lat związana ze Służbą Celną. Doświadczenie w obszarze ceł, zagadnień z zakresu taryfy celnej i klasyfikacji taryfowej, wartości celnej oraz ograniczeń pozataryfowych zdobywała w trakcie wieloletniej pracy w administracji celnej na kierowniczych stanowiskach. Aktywna uczestniczka i doświadczona prelegentka licznych szkoleń dla przedsiębiorców i funkcjonariuszy celno-skarbowych w zakresie celnych aspektów międzynarodowego obrotu towarowego. Była wieloletnim trenerem i egzaminatorem w Krajowej Szkole Skarbowości.

 

 

 

Program

– akty prawne regulujące obrót towarowy z państwami trzecimi
– procedura postępowania celnego w Unijnym Kodeksie Celnym
– właściwość do wydania decyzji
– systematyzacja decyzji w UKC
– prawo do bycia wysłuchanym
– tryb wydawania decyzji na wniosek
– tryb wydawania decyzji „z urzędu”
– postępowanie odwoławcze
– terminy w postępowaniu celnym
– tryby wzruszania decyzji
– przechowywanie dokumentów

Informacje organizacyjne

Termin szkolenia: 13 marca 2024 r., w godzinach 10.00 – 11.30

Webinarium zostanie przeprowadzone w formule on-line, za pośrednictwem platformy ClickMeeting.

Zaproszenia zawierające link do udziału w webinarium zostaną wysłane na wskazane w formularzu zgłoszeniowym adresy mailowe uczestników.

Cena: Cena udziału 1 osoby w webinarium wynosi 349 zł netto (+ VAT).

Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest:

– przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego na adres: neoakademia@neoakademia.pl

– uzyskanie od Organizatora potwierdzenia rezerwacji udziału w webinarium

– uiszczenie przedpłaty za udział w szkoleniu w terminie do dnia 8 marca 2024.

Przedpłaty, obejmującej 100 % ceny udziału w szkoleniu, należy dokonać na konto:

NeoAkademia Sp. z o.o., ul. Śniadeckich 17, 00-654 Warszawa
mBank S.A. 56 1140 2004 0000 3902 7904 9193 tytułem: udział (ilość osób) w webinarium w dn. 13 marca 2024 r.

Na Państwa życzenie prześlemy proformę na kwotę przedpłaty (w razie potrzeby prosimy o taką informację wraz z przesłaniem  formularza zgłoszeniowego).

W przypadku braku możliwości uiszczenia przedpłaty bardzo prosimy o kontakt w celu ustalenia indywidualnego podejścia w zakresie rozliczeń finansowych.